Vad tror ni?



Igår när jag skulle sova och det var släckt i hela lägenheten tänkte jag att jag skulle prova och se om Atlas reagerade på om man lyste in med ett starkt ljus. Jag hade legat still och försökt sova ganska länge så jag var stilla och det var alldeles tyst (förutom A's snussande). Så jag satte igång min ficklampa som jag har i min Iphone-app. Jag satte den mot magen och direkt började han sparka mot telefonen. Han sparkade så hela magen och telefonen hoppade, jag slutade direkt för jag tyckte lite synd om honom... han kanske ville sova :)

Betyder det att han kan se? Att ögonen funkar och att han inte är blind? Jag menar, en helt blind bebis skulle väl inte reagera alls på ljuset? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Vad spännande, det måste jag ju testa!!!

2011-05-17 @ 17:00:12
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0