Usch.

idag är en dålig dag. grinar hela tiden. ser ingen mening med något.

allt är skit. alla är falska. alla är dumma i huvet! alla!


jag ser ingen mening med något. först ska man vara olycklig och försöka bli gravid. när man väl blir gravid är man olycklig för att alla hormoner fuckar upp en helt och man har ont och mår skit.
hur vet jag att det inte kommer vara skit sen när barnet kommer? hur vet jag att jag kommer sitta där med en bebis och tänka "is this it?!". nä, jag är så trött på det här nu. skit skit skit!


mitt i allt snörvlande fick jag lågt blodsocker och gick upp och tog en bulle. när jag står där i köket blir jag kissnödig och springer in på toan och kissar. och då börjar jag grina ännu mer, rakt ut. så där sitter jag på toaletten och skrikgråter med bulle i munnen och en sparkandes bulle i magen. vilken jävla syn! jösses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0