Våra val av namn.

Att vår bebis ska heta Atlas om det blir en pojke har ni kanske redan listat ut. Men vad ska plutte heta om det är en flicka då? Jo, ser ni. Det har vi redan bestämt (så mkt som man kan "bestämma" sånt, jag menar- vi kanske ändrar oss. haha).




Elvie, ett svenskt sött namn som jag ändå tycker är ganska ovanligt (130 stycken i Sverige idag). Det kommer ifrån min fina farmor som har betytt väldigt mycket för mig när jag växte upp. Hon gick bort för ett par år sedan och det var en mycket jobbig tid för mig och min pappa. Självklart ska min lilla flicka heta det, om det nu är en flicka.


Kommentarer
Postat av: Marie

Läser, tänker på och glädjs varje dag med dig!

2011-03-11 @ 17:52:45
Postat av: Kavat

Elvie, precis om du skriver, jättefint men ovanligt. Helt perfekt om herr Atlas visar sig vara en fröken :)

2011-03-12 @ 18:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0