Vänta barn-försäkring.

Vi har tecknat en gravid-försäkring hos Trygg-Hansa. Det är en gratis försäkring som gäller fr vecka 26 tills barnet är 6 månader. Jag tyckte först att en försäkring verkade lite väl hysteriskt och misstänkte även att det var något lurt just för att den var gratis. Men jag uppfattar det inte som att det är något lurt, den är helt gratis så det skadar ju inte att fylla i och klick-skicka in. Om man vill kan man ju köpa den större försäkringen som kostar 1000kr typ. Men jag sa att jag ville ligga lågt med det, så de skulle höra av sig när Atlas är född sen för att kolla om jag vill ha en då. Fine with me.

Vill du också teckna en gratis gravidförsäkring hos Tryg-Hansa eller bara läsa lite om den?


Nu låter det som att jag gör värsta reklamen, det var inte meningen. Det finns ju flera försäkringsbolag att välja mellan om man vill det. Tänkte bara tipsa er mommys to be där ute.

Kommentarer
Postat av: akna

Har också skaffat den, tyckte den verkade bra! Och det blir nog betalvarianten efter v26 där..Inte kul att tänka på sånna grejjer, men händer det något (hoppas inte!!) så kan det ju vara bra att ha nånting..

2011-03-18 @ 22:33:27
URL: http://www.hoppofortvivlan.blogspot.com
Postat av: Erik

Bra information om försäkringar.

Glöm inte att jämföra försäkringen först.

2011-03-24 @ 11:41:14
URL: http://jamforforsakring.nu
Postat av: Kent

Gratis försäkringen innehåller lägre försäkringsbelopp och är inte lika omfattande som betalförsäkringen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0