I väntan på vecka 18.

Imorgon går vi in i en ny vecka. Dessutom en händelserik vecka. Diabetesrond samt träff med barnmorskan på måndag och stora rutinultraljudet på fredag. Tänk att vi äntligen ska få reda på om det blir en flicka eller pojke. Gud så spännande!

Jag har verkligen vuxit mycket de senaste veckorna och nu ser magen riktigt runt och gravid ut, äntligen! Däremot är det tungt för min svankande rygg och jag ska kolla med barnmorskan imorgon om det möjligtvis kan vara foglossning på gång (vi är inte ett dugg förvånade att jag har det va? jag som har alla bekymmer i boken). För övrigt kan jag tillägga att jag pruttar och rapar som en fabrik och har halsbränna när jag ligger ned raklång.

Jag har haft en jättefin helg med min finaste fining och förhoppningsvis blir det en bra vecka 18 för mig och magen.


Klapp klapp på Atlas.

Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Så mysigt!!!

2011-03-06 @ 21:35:19
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Lisa

Åh vilken fin mage! Ser fram emot fredag jag med, ska bli roligt och höra vad det är för en liten krabat där inne =)

Jag hade ju jätte problem med foglossning, skitjobbigt. Jag körde med mammabälte, som avlastar lite och sen gick jag på vattengympa för gravida, det kan jag verkligen rekommendera. Kram

2011-03-07 @ 08:40:23
Postat av: Helen

mysigt!!

2011-03-07 @ 09:25:08
URL: http://ivf.klementin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0