Egen babymobil.




Min fina kompis Sassa berättade att när hon väntade sin prinsessa till dotter gjorde hon en egen babymobil som hon sen hängde över skötbordet. Det här väckte ju knep och knåp-ådran i mig... så nu ska jag påbörja ett projekt att göra en (till att börja med) egen babymobil till Atlas.

Jag har sökt runt lite på babymobiler och gärna de som då varit egengjorda för att se hur folk löser hela konstruktionsbiten samt vad de faktiskt hänger i mobilen sen. Jag hade tänkt att köpa "gubbarna" jag ska ha i mobilen men när jag ser hur fint det blir när man virkar och syr själv, vill jag ju inte vara sämre :) Ska iallafall ta mig förbi Panduro nästa vecka och inhandla pinnar eller ringar till stommen och sen förbi en tygbutik för att hitta tyger, band och annat fint att pimpa det hela med.


Klickireklick

Kommentarer
Postat av: Helen

jag kan köpa av dig sen!! jag är så impad av er som är så kreativa! you go girl

2011-03-10 @ 15:46:11
URL: http://ivf.klementin.se
Postat av: Blue Velvet

Åhhh.... att man inte har tänkt på det innan!!!

2011-03-10 @ 16:16:58
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0