Babyköp

Ledsen att det var ett par dagar sen jag uppdaterade, har bara inte haft tid eller ork att skriva något. Men nu så!


I fredags vad jag på Ikea med min "svägerska" och hennes bebis Viggo. Jag passade på att köpa hem Ikeas skötbord SNIGLAR, som kanske inte är den snyggaste möbeln på marknaden, men den som passar bäst storleksmässigt i vårt badrum. Så så får det va. Till den köpte jag lådor och skötunderlägg samt babyhandukar.

Sen gav jag mig på en madrass till spjälsängen som jag behöver klippa och sy till (eftersom STOKKE är rund), lakan, påslakan, täcke och kudde. Och en hel del goa filtar och annat mysigt.

Nu är jag igång och tvättar allt så jag kan lägga ner det i den låda jag ordnat så fint i garderoben. Tänk att Atlas redan har så många saker som bara ligger och väntar på honom :)


Skötbord och lådor





Påslakan, filt och en fin elefantsnutte (från babyland).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0