Döden dö och midsommar!

Det får bli en bild på en gullig geting, eftersom det är så jävla äckliga på riktigt.




Jag trampade på en geting!
Det gjorde så in i HELVETE ont...! Den hade flygit in i vårt sovrum och kröp om kring på golvet som den skit den är. Där kommer jag med största magen i världen, klart som fan att jag inte ser den, ser ju inte mina egna fötter. Fan också!

Trodde jag skulle dö, trodde bebisen skulle dö. Ja, lite väl dramatiskt- men jag blev livrädd. Men googlade runt lite och det verkar inte va farligt att bli getingstucken när man är preggo. Om man är allergisk kan det va farligt, men det var jag inte- uppenbarligen.

Imorgon firar vi midsommar som alla andra bananer. Vi ska ha sill-lunch-picknick i skärgården och sen blir det grillkväll här hemma med våra vänner. 9 pers blir vi.

Glad midsommar önskar jag och Elvie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0