Magen två gånger om.

Nu är vi ju inne i den 35:e veckan och denna vecka har jag diabetesrond, barnmorsketid och tillväxtultraljud. Fullt upp med andra ord!

Tänkte även tillägga (för er som har stenhård koll) att vi var på den andra och sista föräldragruppsträffen i onsdags. Barnmorskan pratade om bebisens första tid och vad man bör känna till och veta. Hon gick igenom plötslig spädbarnsdöd, nappanvändning, var bebisen kan sova (med föräldrarna eller i sin egna säng), flaskmatning, amning och så vidare. Det var intressant men tyvärr sjukt osköna stolar... är nog inte ovanligt att alla preggos tycker det dock.

mammans mage i hallspegeln.

 

elvies lägenhet i 35:e veckan.


Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Gullmage!!!!

2011-07-03 @ 20:33:01
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: lillannie som snart inte e så liten

fina fina magen :) , hon (Elvie) möblerar om lite därinne i sin lägenhet nu kan jag tänka mig.. mina har redan börjat möblera känns d som... :D. fast de tror mer att det är en hoppborg än en lägenhet de har..

2011-07-04 @ 21:33:42
URL: http://lillannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0