Jag blir galen!

Är det bara jag som inte kan sova eller?

Det är helt fruktansvärda nätter. Det är varmt, jag kan inte vända mig om och jag vaknar upp i ren skär panik för jag är så trött och bara vill sova men det GÅR BARA INTE!
Jag gråter och vänder mig om (eller försöker men ligger mest och guppar som en valross) tusen gånger i sängen. Magen värker på nå konstigt sätt och ryggen gör ont som fan. Sen mitt i allt gnäll vaknar så klart Elvie och börjar sparka som en galning.

Åh jag vill verkligen inte klaga, men sen när man väl måste gå upp så är man mer svullen än vad man någonsin varit. Jag kan inte visa mig ute... och det är dessutom 30 grader ute.

Babycenter skriver så här i veckobrevet för vecka 36 (japp, nu är vi i v.36) som kom idag:
"Sömn eller snarare brist på sömn kommer att bli ett av dina favoritämnen som nybliven förälder. Om du är mentalt förberedd på att dina nätter kommer att bli upphackade, går det i allmänhet lättare".


Orkar inte med mig själv.

Kommentarer
Postat av: Helen

Fötterna högt! Massa kalla fotbad! Stödstrumpor! Långa bad! Massage! Kalla drycker! VILA så gott det går... det behövs! Ligg o guppa i sjön, hitta en vik där bara ni kan vara.. Jag lider med dig, vet hur det är i slutet! Men snart e ni där.. snart.

2011-07-08 @ 21:17:03
Postat av: Jonna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-12 @ 23:58:21
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0