den 12 juli 2011

Den 16 september 2010 skrev jag det första inlägget i den här bloggen. Tänk om jag då visste att jag 10 månader senare skulle sitta här höggravid med vår bebis i magen. Det är idag en månad kvar (!!!!) till sista möjliga datum till bebisen kommer. Eftersom jag inte kommer gå över tiden utan blir igångsatt senast den 12 augusti (pga diabetesen) VET jag ju att det är mindre än 4 veckor = 30 dagar = en månad kvar. Det känns som om den största julaftonen någonsin, det går inte att beskriva hur spännande, förväntansfullt och fantastiskt det är.

Jag önskar så innerligt att ni som kämpar och längtar själva efter er bebis snart får uppleva det fantastiska ett barn ger en. Den 16 september 2010 var jag där, snart är ni här. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0