Babynest!

Babynest hemsida finns här.



Bästa Jenny skrev i sin blogg att hon beställt ett babynest, och jag vill ju inte va sämre så jag vill också ha ett. Så det ska jag köpa. Tycker det verkar skitsmidigt och mysigt för en nyfödd att få gossa runt i en sån... och sover man borta så känner den sig hemma i sitt nest.

Jag googlade runt lite och hittade en kvinna på blocket som syr babynests i olika färger (kom igen jag orkar inte sy allt själv) till ett rimligt pris. Så nu ska det beställas :)

Kvinnans annons finns här.



Kommentarer
Postat av: Rebecca - mamma till Benjamin

tips! det går att göra egna hur enkelt som helst.

du behöver ett örngott och två normalstora handdukar. rulla handdukarna till två långa korvar och lägg dom som ett U inuti örngottet, tada!

allteftersom bebisen växer kan man ta ut först en handduk, sedan byta mot mindre. så gjorde vi till Benjamin och han älskade sitt "nest".

Busenkelt att tvätta också! Och gratis ;)

2011-07-06 @ 08:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0