trycket och humöret

blodtrycket sjunker och humöret kokar. så ser mina dagar ut.

jag har lågt blodtryck som gör att jag blir svimfärdig och yr. barnmorskan säger att det är helt normalt och att all energi i kroppen går åt till bebisen. varför är det ingen annan kvinna som ställer sig upp och berättar att de mår dåligt. tycker att jag är den enda... och det kanske är så... vem vet.

mitt humör är värre än en såpopera på tv. jag grinar så att A inte kan sluta skratta och tycka jag är gullig och ibland skriker jag och är elak att jag undrar hur länge och hur mycket mer han ska orka. stackars människa.

annars rullar dagarna på och förbi och Atlas buffar mig i magen när han orkar och jag funderar på vilka sånger jag ska börja sjunga för honom redan nu. det sägs ju att de sånger man sjunger för bebisen i magen känner de igen sen när man sjunger efter att de fötts. roligt ju. ska typ välja 1 maj kampsången "internationalen" eller "du hast" med Rammstein. hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0