Jag är så trött på att må dåligt!

Jag vet inte vart jag ska ta vägen? Mitt psyke orkar inte mer!

Mitt illamående är tillbaka, varför fan då? De säger ju att det ska bli bättre i andra trimestern... Helvete heller! Alltså jag tror inte ni fattar vad jag pratar om för illamående, inte "lite snurrig" utan den där känslan som infinner sig en minut innan du kräks när du har magsjuka. När man gör allt för att låta bli att spy och man önskar att man aldrig blivit född... Hela jävla dagen hela tiden! Jag känner mig självmordsbenägen, jag orkar inte mer!

Ibland hjälper det att äta, men inte alltid. Jag har ju ett blodsocker att tänka på också så jag kan inte äta hela tiden. Jag fattar inte hur mycket mer jag ska orka. När det släpper för en stund bryter jag bara ihop och gråter som ett barn... Det är så jävla jobbigt!

idag började dagen med en huvudvärk som knappt fick mig ut sängen, sen dess har allt bara blivit värre. Tänk om det kommer hålla på såhär fram tills augusti, då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Sen helt plötsligt inser jag att om jag gnäller nu- hur ska jag någonsin klara en förlossning?!

Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Usch då gumman! Men jag känner igen det där illamåendet. Mitt kommer på kvällen och pågår enda tills jag ska gå och lägga mig. Jag tror inte på all den text man kan läsa om hur en graviditet skall vare. Tror mer att det är olika från kvinna till kvinna. Jag har tex aldrig spytt, som det står skrivet att man kan göra i början och ofta på morgonen. Men vi får hoppas att din förlossning blir lättare eftersom du har en jobbig graviditet.

2011-02-09 @ 20:28:32
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0