Barnvagn

Det är svårt att välja, men Bugaboo är mycket intressant.

 


A skickade ett sms till mig på lunchen.

"ska vi två ta oss ut på stan imorgon och titta på barnvagnar?"


Skönt att det inte är jag som behöver härja om sånt, min man tar tag i det :)

Igår kväll innan vi somnade sa han helt plötsligt "vi kanske ska ta en heldag på IKEA nästa månad och börja handla bebissaker". Jag höll på att sätta kudden i halsen, men svarade bara "det låter jättekul, det gör vi". Vad har det tagit åt honom? Har han äntligen fattat att han ska bli pappa? :)

Jag fick även en jättetrave med gravid-tidningar av min "svägerska" Lisa, den har A börjat läsa ur. Han ropar bara "ny tidning" och då är det bara att langa över en ny gravidtidning åt honom. Söt!

Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Måste ju bara få skriva att jag tycker du är så OTROIGT VACKER!!! (Glad att du inte suddar dina bilder längre)

2011-02-04 @ 16:27:56
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: lillannie

nä vet ej,.... beror väl på hur hönans ägg ser ut denna gång

2011-02-05 @ 22:04:52
URL: http://lillannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0