Äntligen vecka 16!

Illamåendet är mycket snällare mot mig. På kvällarna är det skitjobbigt, men jag klarar mig i princip igenom dagarna utan att vilja spy ner alla jag träffar. Det är så jävla skönt! Jag tror också att min fina A märkt av att illamåendet inte spökar lika mycket. Happy wife- happy life.

Däremot har jag sprängande huvudvärk, fortfarande något trög mage (tips: ät en kiwi varje dag till frukosten, det hjälper), tröttmössa.se (men är okej på dagarn då jag lyckas sova minst 11h/dygn), likblek och grå i hyn, fett och hängit trist hår, känner att jag gått upp i vikt och då inte bara över magen :(

Däremot säger folk att det syns att jag är gravid nu. Och det var efterlängtat, att äntligen se gravid ut och inte bara "fläskig med för stor tröja".

Cravings: citronvatten (med massa citron!), sötsaker som arkrasbollar och mums-mums, potatis och ris i alla dess slag. Bubblare: Sushi och misu-soppa! Åh yes baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0