Ny måndag och vecka 22

idag hoppar vi in i en ny vecka och det är dags för diabetesrond. Jag har fått höja insulindoserna med säkert 40%, vilket jag iofs blivit varnad för när bebisen växer... Men det är verkligen märkligt hur svårinstalerat blodsockret är nu mera. Jag äter alltid samma frukost och värdena efteråt kan variera jättemycket trots samma insulindos varje dag. Vi får se vad läkarna säger idag. Ikväll blir det kinamat med A, min pappa och hans familj. Mmm jag ska äta Dim-sum!




Apropå på Kina så var ju jag där 2008 och då hade jag en midja till skillnad från nu.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åååhhhhh:-))) tänk att du redan är i v22!!! Är så spänd över att se miraklet!!! Snart är sommaren svish förbi och atlas har anlänt!! Hoppas allt går finfint hos doktorn!

2011-04-04 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0