Nu är den klar!






Eller nästan iallafall... det ska göras ett par justeringar och fixas lite, men helheten är klar och här ser ni resultatet. Jag älskar innertyget som är i lite Modesty Blaise-känsla och är ascoolt. Det har inte varit lätt att sy sufletten kan jag säga och det ska krävas mycket för att jag skulle ge mig på det igen, dock har jag ju försvårat det hela genom att sy eget lapptyg i jeans, kanske går det enklare med två vanliga tyger. Jeanstyg i flera lager är inte lätt att jobba med :(

Nu närmast tror jag att det blir en form av filt/liggpåse i serietyget... jag är inte den som ligger på latsidan... när det gäller att sy alltså :)



Kommentarer
Postat av: Marie

Atlas eller Elvie kommer ha grymmaste vagnen i stan! :D

2011-04-20 @ 21:37:48
Postat av: Helen

Du är såå duktig! avis... jajamensan! :)

2011-04-22 @ 19:29:50
URL: http://ivf.klementin.se
Postat av: Helena

Vilken fin suflett! Var har du köpt tyget som är lite Modesty Blaise-aktigt? Har letat länge på nätet after något i den stilen.



2011-05-02 @ 02:09:04
Postat av: Marie

Waoow vad snyggt du gjort, så duktig

2011-07-24 @ 19:45:00
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0