Frukost och lördagsplaner

Nu har jag gluffsat i mig två fina äggmackor och en kopp kaffe.

Eftersom det inte är långt kvar tills flytt ska vi ta oss iväg på jakt efter vitvaror (läs: rostfritt) till toalett och kök. Vi ska även titta på kombiugnar, kakel, bänkskivor i massivt trä, tapeter och väggfärg. Vi kommer ha tillgång till nya lägenheten den 20 maj och nycklarna till vår gamla lägenhet ska inte överlämnas förens den 1 juni, så det är ett par dagar där som vi kan fixa och trixa i nya utan att behöva bo i den. Då ska vi förhoppningsvis hinna få en hel del klart. Eller vi och vi... jag ska mest sitta på en stol med en påse bullar, min foglossning vill inte vara med och flytta :(. Så det så.



josef frank-tapet eller inte?


typ såhär ska köket bli, utan microdelen. tror det blir en kombiugn. och det ska vara svart skiffer som kakel.


detta (som är vårt köksbord) ska på nått sätt in också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0