Idag går jag in i vecka 6.

 

Embryo v.6

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Idag testdagen.. var negativt.. fyfan vad jag mår skit nu

2010-12-13 @ 09:40:16
Postat av: Helen

Häftigt!! försök att njuta!

2010-12-13 @ 10:24:01
URL: http://ivf.klementin.se
Postat av: Maria

Hej. GRATTIS till din Graviditet. Jag har följt dig och läst om allt och blev så glad nu när jag läste att du var Gravid. Jag är oxå det och jag har en fråga som jag undrar du kan svara på? Hur räknar man och vet vilken vecka man är i. jag gjorde insättning den 13:e November och trodde jag gick in i vecka 4 i lördags och se ser jag att du skriver att du går in i vecka 6, får inte ihop att du kan ligag före mig efter som du gjort allt efter så vill bara ha lite hjälp med hur man räknar när man gjort IVF! Om du vill svara så får du gärna skicka till min mail. Många Kramar Maria

2010-12-13 @ 11:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0