Massa bebisar!




Senaste tiden har det kommit en massa IVF-bebisar till världen. Jag blir så berörd, då jag följt dessa tjejer (och många fler) under en lång tid.

Senast idag kom Martinas lilla Vega till världen och bara ett par dagar efter Elvies födsel kom Jennys bebishumla. Även Familjecirkus och Rödtotten har fått äntligen sina älsklingar.


GRATTIS SOM FAN!
Det finns ingen period i mitt liv (so far) som har varit så fantastisk och omtumlande som den 27 juli och framåt då min Elvie kom.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heeej gumman! Tusen tack och Grattis själv! Håller med dig, det är verkligen det mest fantastiska som har hänt mig med! Det man känner för sitt barn är så starkt om omvälvande! Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för vår lilla Humla!



Hoppas du mår fint och att lilla Elvie njuter av tillvaron med sin mamma! =))



Många kramar

2011-09-07 @ 14:36:23
URL: http://trohoppochkerlighet.blogspot.com
Postat av: Blue Velvet

Hej sötis! Tusen tack för dina gratulationer. Har en liten stund över här hemma och passar på att gå igenom lite favoritbloggar. Ska även in på elvies blogg lite senare.

Kram på dig och ta hand om er!

2011-09-10 @ 23:04:11
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0