Dag 10: En person du kan berätta allt för



Det här blev lite knivigt. Jag anser inte att det finns någon jag kan berätta ALLT för. Jag har vänner jag kan prata om nästan allt med, där kan jag ventilera, gråta, skrika och bara babbla på. Men ALLT skulle jag inte berätta för dem. Det finns ingen jag skulle säga allt till, utan folk får olika delar- i olika omgångar. Det är lite klyschigt det här med att "min bästis kan jag berätta allt för" jag tror inte på det, ingen vet allt om någon. Så det blev en bild på mig själv, jag vet ju allt om mig. Det blir bra.

A woman's heart is a deep ocean of secrets.

Kommentarer
Postat av: Åren går

Instämmer. Jag har inte heller någon jag kan/vill berätta allt för. Alla personer i ens närhet fyller olika funktioner och behov. För mig iaf. :-)

2011-02-02 @ 16:09:21
URL: http://arengar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0