Makes it worthwhile




När man får mail och blogginlägg tillägnade sig kan man inte göra annat än inse meningen med att stötta och hjälpa varandra att lyckas.



Vill GRATULERA till din Vackra Fina Bebis flicka!


Måste även tacka för dina positiva tankar för vi blev nämligen gravid på vår första ivf i Örebro. Är i v 28 nu och ska föda i början av november.

Lycka till med allt i livet!

Kram

En av alla mammor som jag håller varmt om hjärtat ( flåt alla andra)  och det är dels för att vi gått / går igenom samma resa och dels för att hade det inte vart för henne så hade jag fortfarande stått och väntat snällt i landstingskön och hade tidigast fått tid i oktober / november iår , kanske fått vänta ända till sommaren 2012. Istället så får jag gosa bebisar denna tid.
Därför var en av mina nomineringar till årets MAMA , Isabel (www.ivfresa.blogg.se) ( jag gissade på att det var okej att gå ut med ditt förnamn eftersom du skapat en ny bebisblogg där du e mindre anonym? )
Utan att vi ens setts i verkligheten så har hon stöttat , hejjat och peppat mig samtdigt som hon gått igenom samma resa själv fast hon hade ännu lägre odds än mig pga sin PCOS , diabetes och andra faktorer. och ändå så har hon ork att tända glöden på nytt hos flertalet IVF:are som känner att ljudet av tassande fötter är avlägset.
Genom min och Nickes IVF-resa har hon vart en stor stöttesten och som sagt, delvis är det hennes orsak att vi nu kommer få höra joller, skratt och tassande små fötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0