Tack för att du finns!

A byggde sandslott på stranden i Thailand, han är pappan till mina
kommande barn och mannen i mitt liv.

 

I vintras 09/10 reste jag och min sambo runt i asien i fyra veckor och bara hade det helt underbart. Han och jag mot världen. Fantastiskt var det!

Han är en sån fantastisk människa. Alla som träffar honom tycker han är supermysig och intressant. Jag är fascinerad över hans intelligens och ödmjukhet. Han är duktig på allt han tar sig an och har ett fantastiskt djup i sin personlighet och en otrolig godhet i sitt hjärta.

Min barnmorska sa en gång: "jag träffar så många kvinnor varje dag och de berättar att: När de träffar den mannen de ska leva sitt liv med och skaffa barn med, så bara VET de att det är rätt person. Man bara vet när det är rätt."

Jag vet att min A är den rätta för mig. Han gör mig fulländad på ett sätt jag inte trodde fanns. Jag vill dela mitt liv med honom, skaffa barn med honom och se våra barn växa upp och dela mina stunder med honom. Jag vill se tillbaka på mitt liv som gammal och känna att han berikade mig, varje dag igenom allt.

Jag är så glad att jag levde mitt liv innan jag träffade honom exakt så som jag levde, med motgångar, med snedsteg och med misstag. Jag är glad att gjorde ALLT det där, för alla vägar jag valde, alla vägskäl jag stod vid- ledde mig till honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0