Boyaka!

Ringde och gormade runt på vårdkansliet precis!

De kunde berätta att mina papper var ivägskickade till Örebro då Huddinge inte har plats för mer IVF'are. Inom två veckor skulle vi bli kallade och totalt 3 besök i Örebro måste göras (varav ett är ett informationsmöte).

Fick efter lite om och men ett telefonnumer till nån höjdare på sjukhuset för att diskutera rimlig väntetid och deras ställningstagande till vår privata IVF-plan (om de tror vi skulle hinna med den). Men när jag ringde var hon inte där och återkommer på måndag morgon. Så får ringa då, grejjen är bara att på måndag kl.16.00 har jag första mötet för att få mina mediciner utskrivna för den privata IVF'en. Så frågan är om jag får de svar jag vill av höjdaren eller om vi startar privat iaf. Vårdgaranti-kvinnan sa dock att min läkare är samarbetspartner med "dem" (?) och att ja antagligen kan vara kvar där för kontroller m.m.

Måndag morgon avgör!


Things are looking up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0