Uppryckning!



Jag måste rycka upp mig. Klockan är över 16 och jag sitter här i nattlinne. Det är väl inte så illa som det kan verka, jag har haft ett C-uppsatsflow sen klockan 10 imorse. Lyckades få en hel del gjort, vilket är skönt. Men det hela resulterade i att jag helt glömde bort att jag satt i nattlinne, med oborstat hår och tänder. haha. Charmiga jag.


Förra veckan: inte lika mörkt vid den här tiden som det är nu. jag tycker mörkret är riktigt jobbigt... men antar att jag inte är ensam om att tycka det.

Igår: första orgalutransprutan. sved som fan i magen efteråt :( kände mig lite anfådd och snurrig ett tag efter, men sen gick det över. fick ett blåmärke med, schysst.

Nu: posta inlägget och sen duscha! :)

Ikväll: lchf-fiskgryta med aioli

Imorgon: Träffa gynekologen. Gå igenom litteratur till min c-uppsats.

Nästa vecka: Äggplock och äggåterinföring!




Ps, fan vilka härliga bloggläsare jag har. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Helen

Åhh vad spännande! jag minns tillbaka med både glädje och sorg, det är en stor karusell att färdas igenom! Jag håller alla tummar och tår för att ni ska lyckas nu. jag kommer följa eran resa!

2010-11-11 @ 19:18:32
URL: http://ivf.klementin.se
Postat av: lillannie

haha jag fick blåmärken första vändan med puregonsprutan, hela 8 blåmärken fick jag ihop samlingen till!! KRAM!!!

2010-11-12 @ 19:46:06
URL: http://lillannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0