Ruvardag 3

Inget illamående so far. Har det annars pö om pö under dagarna. Det är väl ägglossningssprutan som ligger och snurrar i kroppen eller kanske vagitorierna som bråkar. Är dålig i magen, bubblar och bråkar... Eftersom jag inte äter kolhydrater brukar jag aldrig vara lös i magen, så nått är det som påverkar. Annars är det molande värk och stickningar i magen som gör sig påminda.



Ikväll är det middagsbjudning här hemma för en massa par vi gillar att umgås med. Jag tänkte göra höstig köttgryta och bjuda på tiramisu till efterrätt. Tyvärr "får" jag inte dricka rödvin vilket jag tycker ät jävligt synd, så julmust light får jag sitta och smutta på.


Här husmorar jag mig för ett par månader sen när vi bjöd på kräftor.

 

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej, hittade till din blogg förra veckan, jätteroligt att läsa eftersom jag precis som du gjorde ET i onsdags, håller mina tummar för dig!

2010-11-26 @ 15:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0