Lchf-paj

Jag sa åt A att han fick ge mig orgalutransprutan i magen igår, han tyckte nog att det var riktigt obehagligt.

Jag tar alltid mina sprutor själv, eftersom jag är diabetiker så är det ju inget nytt eller konstigt att ta injektioner. Men igår tyckte jag att han faktiskt skulle få prova på hur det är. Det är så lätt för han att bara tänka att "hon tar sprutor", men att få göra det PÅ mig ger honom en uppfattning och förhoppningsvis lite mer förståelse över hur det faktiskt är att behöva göra det. Och det jobbiga är ju faktiskt inte att ta sprutan utan alla biverkningar av den.

Vet inte vad som flög i han, men efter det bakade han en liten paj åt mig. Självklart LCHF-style. Och fin som han är dekorerade han den lite extra. Gulle!





Pajdeg:
kokosflingor
smör
hackade hasselnötter
mandelspån
vaniljpulver

Frysta bär

Vispad grädde med vaniljpulver

Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Vad lustigt att du skrev i min blogg att jag kanske skulle gilla din =) Visste du att jag och min man också just nu genomgår en IVF behandling? Fast jag skriver om vår behandling i hemliga inlägg. Vill inte alla ska få veta vårt "problem" och om vi nu inte skulle lyckas =) Du får gärna gå in och läsa. Bara att skriva Barnlöshet som lösenord, och glöm inte att det ska börja med stor bokstav. Kram och lycka till!

2010-11-16 @ 20:12:01
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: BlueVelvet

Tack snälla för ditt mail!!!! Jag har lagt till dig på Bloglovin´och kommer absolut att följa dej och din sambos resa. Ganska skönt att läsa om andra som är i samma sits. Man kan hjälpa varandra trots att man inte ses. All lycka!!!

2010-11-17 @ 01:34:53
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0