kvinnlig intuition


Nånting säger mig att hela den här resan har handlat om min känsla och intuition med min kropp. Läkarna har verkligen inte alltid vetat bäst och anledningen till att vi redan är vid IVF är p.g.a att jag hållt öron och ögon öppna och varit handlingskraftig och bestämd med vad jag vill ha och vart jag ska. Min känsla säger att jag ska hålla mig till vår bestämda IVF-plan.

Jag blir så stressad av sånt här. Mår verkligen dåligt i hela kroppen nu.


Så hur gick det då?

JAG bestämde att fortsätta stimulera över helgen med en högre dos 150ie. VUL på måndag (om jag lyckas få tag på gynekologen, annars får jag väl åka hela vägen till Örebro för ett litet jävla VUL. orkar inte ha ångest eller ont i magen över detta mer) och förhoppningsvis är de andra äggen klara och vi kör på som planerat.

Observera att detta är inte läkarens förslag, men med lite övertalning och jävlar anamma gick hon med på detta. Och backar det här förslaget.

Kan ni skicka in en kram till mig nu,

för jag behöver det verkligen? :(


Kommentarer
Postat av: Åren går

Usch, stackars dig. Hoppas det blir bästa möjliga resultat på måndag. kram kram

2010-11-12 @ 16:08:19
URL: http://arengar.wordpress.com
Postat av: m-a

Vilket strul!!

Varför känns det alltid som om allting går emot en när man är så nära så nära. Jag hoppas det går bra på måndag och att du slipper åka hela vägen till Örebro. Håller (som alltid)tummarna för dig/er.

Massa kramar och kärlek.

xx

2010-11-12 @ 17:49:30
Postat av: Jennie

SKICKAR MASSA KRAMAR!



Jag tar Puregon 50ei, och ska försöka själva, alltså utan ivf.

Detta är första dagen med sprutan så det är minsann lite spännande! :)

Hoppas att ni lyckas mycket, mycket snart!

Håller mina tummar så hårt jag bara kan!!

2010-11-12 @ 19:45:14
URL: http://jenniiiesliv.blogg.se/
Postat av: lillannie

skickar massor!:)

2010-11-12 @ 19:54:02
URL: http://lillannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0