Klar med provera




Äntligen fredag säger ni. Åh nej säger jag. Det är jobbhelg och det är inget jag ser fram emot... men det måste göras, så jag får packa ihop tre dagars lunchlåda och sen cykla igenom stan för att komma till vackra Östermalm och förhoppningsvis inte få en stresskväll på jobbet.

Jag jobbar extra i en exklusiv delikatssdisk, där jag säljer en massa goda ostar, skinkor, korvar, köttbitar osv. Det är ett ganska trevligt jobb och en bra komplettering till min livsstil just nu när jag mest sitter och pluggar hela dagarna. Det är skönt att träffa lite folk, jobba med lite tempo i kroppen samt utbyta lite information med mina trevliga kollegor.

Men samtidigt känns det ju meningslöst i det sammanhang som är: "jag vill ha barn nu". Jag vill bara åka till Örebro och lämna/hämta ägg och få bli gravid! Nåväl, väntan har ju blivit min vardag. Nu väntar jag som sagt på mens, sista proveran är tagen. Brukar ta två dagar, men jag litar inte på något nu mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0