Bök!

 



håller på och samlar ihop alla utlägg vi gjort för resor till och från Örebro samt hotellvistelsen. Är inte så enkelt som man vill tro, då vi köpt biljetterna via nätet och fått dem via sms-biljett. Så jag måste hålla på och skriva ut alla kvitton på min skrivare som för övrigt har dåligt med bläck (så klart) och dessutom har vi båda två köpt biljetter så jag måste hålla på och kolla med A vilka biljetter det är han har på sin mail osv...

Jaja, inget ni bryr er om. Men om ni ska hålla på och resa utomläns för att göra IVF så är det smidigast om EN köper alla biljetter fram och tillbaka så det blir lättare att hålla reda på kvitton o så.
Dessutom drar de 140kr för varje biljett, men efter som två biljetter (för oss) kostar ca 640kr så får vi tillbaka ganska mycket iaf.

Fick även reda på att utlägg för biljetter ska skickas till en adress och utlägg för boende till en annan. Fan de borde betala mig per timma för allt jävla kvitto-fix jag måste hålla på med.

Kommentarer
Postat av: Åren går

Varför drar de 140kr?

Var ni på planeringssamtal innan ni drog igång, eller tyckte de att det räckte med att de fått alla era journaler? Vi har fått tid för planeringsmöte på USÖ. Känns lite segt att åka fram och tillbaka bara för att få information? Men man ska väl vara tacksam för att man slipper vänta på IVF i Stockholm...

2010-11-26 @ 16:11:38
URL: http://arengar.wordpress.com
Postat av: Marie

Vad har du fått för adress att skicka hotellkvittot till? För mig sa de att jag skulle få bekosta själv , att vi skulle hinna. Trots att det tidigaste tåget vi kunde ta anlände 06:58. Och vi skulle va på sjukhuset kl07:30. Jävligt glad att vi inte gjorde så med tanke på de förseningar som varit. Så tänkte försöka få ersättning iaf..

2010-11-26 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0