Ballongmage.


Hej, jag igen. Hoppas ni inte tröttnar på alla mina inlägg.

Efter duschen idag kände jag mig så svullen i magen. Kände mig skitfet och äcklig och byxorna satt inte som de skulle... När A kom hem frågade jag vad han tyckte och han sa att den såg riktigt svullen ut. Nu känns det som om den växer för varje timma. Usch.

Nu är jag orolig att det har med någon form av överstimulering och vätskebildning i buken att göra. Jag har inte direkt ont, känner mig kanske något öm, men det är ju för jag känner mig/är svullen. jag är orolig!

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag vart också alldeles uppsvullen i slutet av alla sprutor.. hade ju en massa äggblåsor där inne som växt till sig så det var precis som det skulle! Men det kändes obehagligt minst sagt! Ring till ivf-kliniken och fråga, för att bli lugn om inte annat!

2010-11-12 @ 07:24:54
URL: http://ivf.klementin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0