AJ!

 

Mina bröst är så svullna och det gör ont att bara röra sig. Jag som älskar att cykla överallt i stan skriker så fort jag ska upp eller ner för trottoarkanter. Damn it!

 

Ikväll tar jag sista Puregondosen och sista Orgalutransprutan. Jipiiwehey! Imorron blir det ägglossarinjektionen och snart är det måndag. På måndag på måndag på måndag! Ska bara jobba mig igenom denna helg först.

 

Ni som gjort IVF innan, är det säkert att man inte hinner ägglossa innan de gör plocket? Jag är rädd att jag kanske skulle ha lossat innan (så klart jag är rädd, jag är rädd för allt). Vad händer om man redan har ägglossat? Ge mig era erfarenheter, ni vet ju bäst i världen ♥


Kommentarer
Postat av: akna

åh, jag var också jättenervös för det..(speciellt eftersom jag hade så mycket ägglossningssekret, sorry:)) Men jag försökte trösta mig med att de har gjort detta så många gånger så de borde ju ha koll på att man INTE ska få det innan. Jag hade som dig äggplock på månd med sista sprutan på lördan, och det gick hur bra som helst..

Lycka till på måndag!

2010-11-19 @ 19:26:14
URL: http://www.hoppofortvivlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0