Sommar och sol

 

Förra sommaren var vi på Kreta och solade oss bruna. Den här sommaren vet jag inte om jag kommer sola nått. Alla säger att man ska försöka låta bli solen... solfläckar eller inte, jag tror inte jag pallar att ligga i solen hur som helst.

 

A ska jobba hela sommaren fram tills bebisen kommer, efter det får han sina obligatoriska 10 pappadagar och sen tar han semester så han kan vara hemma med oss ett tag. Sen plockar han ut 2-3 semesterdagar i veckan under hösten. Han ska vara pappaledig senare nästa år. Skön lösning tycker jag. Lite trist bara att gå hemma ensam hela juli... men den som väntar på nå gott.


Kommentarer
Postat av: Helen

Smart att vara försiktig med solen!! Jag blev lite fläckig under graviditeten, iiiinte så skoj! :( Hur gick det med sammandragningarna/förvärkarna? Hänt någe mer? nyfiken ju

2011-06-19 @ 11:19:22
Postat av: Jenny

Trist att vara ensam...jag vet! Men tänk så mysigt att ni har dagar tillsammans sen till hösten! =)

Kram

2011-06-20 @ 10:01:35
URL: http://trohoppochkerlighet.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vi kan träffas! Nicke jobbar denna vecka och sen ledig i tre sen börjar han jobba igen, så då behöver jag en lekkamrat =)

Kram

2011-06-20 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0