Ont!




Idag hade jag massa värkar som kom efter varandra. Mellan 17.00 till 20.00 hade jag värkar. Tillslut grinade jag för jag blev så orolig. Jag var ensam hemma och visste inte vad jag skulle göra. Tillslut ringde jag förlossningen och de sa det man hört att de säger "ta två alvedon". Jag slumrade till efter det och nu verkar det ha gått över. Mellan värkarna hoppade Elvie runt i magen som aldrig förr. Vet inte vad det berodde på men hon verkligen snurrade runt där inne. Jag var livrädd att hon var på väg ut, känns på tok för tidigt!


Nu äter jag jordgubbar med vanlijkesella i sängen framför TV'n för det är synd om mig.



Hej vecka 33 förresten!


Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Sv; Tack så mycket! Jag är jätte nöjd, och eftersom Jollyroom egentligen är en webbshopp så har dom det mesta i lager. så hon gick bara ut på lagret och hämtade en vagn till oss.

Usch, jag vet precis hur ont det gör och hur orolig man är. men konstigt att hon bad dig ta två alvedon... Hmm.

2011-06-17 @ 23:29:13
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: akna

Usch, jag vet hur jobbigt det är när det håller på så där..och läskigt! Hoppas det är lite lugnare ett tag framöver igen.

kram

2011-06-18 @ 08:31:18
Postat av: Blue Velvet

Sv; Tack så mycket! Men lägg av!!!!!! Klart man går upp i vikt av en graviditet. Jag känner mig inte så fin längre, men ville föreviga min graviditet på ett fint sätt.

2011-06-18 @ 14:43:53
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0