Finaste av alla fina.

Min bror och hans Lisa frågade ju mig för ett tag sedan om jag ville vara gudmor till deras lille son Viggo. I lördags gjorde vi det officiellt med en supermysig fika i Rosendals trädgård på Djurgården. Det var en perfekt dag med sol, värme och svajande äppelträd. Vi satt under äppelträden i trädgården och fikade i ett par timmar och Elvie levde runt i magen. Det var en fantastisk dag att få bli gudmor på.

Min förhoppning är att Elvie och Viggo kommer bli de bästaste kusinerna som får växa upp och leka tillsammans, speciellt när både jag och Lisa har gått igenom liknande svårigheter att få bli gravida- detta gör ju våra bebisar extra speciella för oss. Ja ni förstår ju.



Skynda innan fikat tar slut!



A fick lån-leka med Viggo



Mamma Lisa berättar för Viggo att öl är farligt för bebisar.



Jag fick ett så fantastiskt fint smycke av Viggo, Nicke och Lisa... ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Supermysig dag hade vi!

Vi längtar tills vi får träffa lilla Elvie!

Vi ses snart igen.

Puss och kram

2011-06-13 @ 16:04:26
Postat av: Marie

Måste vara en oerhört fin känsla! Grattis!

2011-06-13 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0