...

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om.

Känner mig fortfarande arg, ledsen, förbannad och deppig. Igår grinade jag hela kvällen så min nya klänning var helt blöt och snorig :(

Får dubbel ångest när jag är så här ledsen, blir orolig att Elvie mår dåligt också. Kanske är lite fjantigt, men jag vill ju vara glad för både hennes och min skull... Men det släpper nog snart.

En sak kan jag försäkra er om, för er som inte känner mig. Men jag har väldigt svårt att förlåta. Min moral är hög och jag står fast vid mina principer och sviker man mig så åker man ut med huvudet före. Därför vet jag att det aldrig blir bra mellan oss igen, det är det som gör mig ledsen.

Jag vet att det kommer gå över, jag behöver bearbeta det lite bara... Så kanske behöver jag bloggen och responsen här lite mer än vanligt. Tack till er som hört av er och stöttat, det betyder så jävla mycket när man känner sig ensammast och sämst i världen.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Bloggen är bra till mycket!!!

2011-06-01 @ 16:06:38
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0