Hej igen!

Barnmorskan sa att hjärtljuden var fina. Järnvärdet var 122 och mycket bra, jag har slutat äta järntabletterna sen två veckor tillbaka och värdet håller sig ändå högt. Blodtrycket var 110/70 och magen mätte hela 34 cm.

Jag fick även tid till ett nytt tillväxtultraljud (28:e juli) och direkt efter ultraljudet ska jag träffa förlossningsläkaren för att få boka igångsättning. Förhoppningsvis sätter man igång mig första veckan i augusti om jag inte kommer igång tidigare av mig själv så att säga.

Detta var sista gången jag fick träffa min barnmorska Karin, då hon går på semester. Så nästa vecka ska jag få träffa en annan barnmorska fram till BF och Karin får jag träffa när bebisen är ute och jag blivit mamma... Mamma! Jösses.




Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Får du inga nya bilder på bebis när du är på nya ultraljud?

2011-07-12 @ 20:19:52
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Orättvisan.

Wow wow wow!

Det börjar verkligen bli dags nu! Åååh, jag ryser i hela kroppen! :) Underbart! Nu följer jag bloggen med spänning!

Kramar!

2011-07-15 @ 10:42:19
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0