Förra sommaren

i augusti förra sommaren var vi på ett fantastiskt fint och genomtänkt bröllop på landet utanför Nyköping.
Här hittar man oss dansande till ett intressant live-band längst till höger. Tårtan var det bästa på hela festen, om man frågar mig (så klart, jag gillar ju tårta, till min diabetesläkares förtret. haha).


Tänk att jag ett år senare ska bli mamma... mmm... ni kanske tycker jag ältar och tjatar mitt blivande mammaskap... men det gör inget. Jag går in i min mamma-bebis-bubbla och tänker stanna här tills Elvie blir.. typ 30 :)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu börjar det verkligen närma sig för er, vad spännande! Och det klart du ska vara i din bebisbubbla.



Tack för din fina kommentar hos mig!

2011-07-20 @ 21:24:35
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Marie

Äsch,, älta - tjata - prata.. tills munnen inte orkar! Det är STORT att bli/vara mamma! :-)

2011-07-21 @ 09:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0