Börjar närma sig slutet




nu när jag och bebisen gått in i den 37:e veckan kan man ju inte låta bli att se slutet på tunneln. denna vecka (mån och tis) ska jag på diabetesrond och träffa barnmorskan (som alltid) och förhoppningsvis kan man flytta fram igångsättningen, men det är inget jag vågar hoppas på... vi får se helt enkelt.

jag känner att kroppen börjar förbereda sig hur som helst. bebisen trycker ner ordentligt och det är ömt och gör ont, ibland tror jag hon ska ramla ut! bröstvårtorna ömmar och gör sig påminda hela tiden. höften, svanskotan och ljumskarna smärtar så fort jag rör mig och jag är trött, tröttare, tröttast... Karin sa sist att bebisen var fixerad, så allt är ju egentligen klart. Kom igen nu bebis!


Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Ohhh.... gud så spännande!!! Blir lite nervös när jag själv tänker på det. Känns som jag inte är riktigt klar, men och andra sidan så kan jag ta det andra sen. Huvudsaken är att den har en säng, vagn och lite kläder.

2011-07-16 @ 14:15:17
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: M-A

Åhh älskade vän!!

Jag kan inte vänta tills erat fina barn kommer.

Jag hoppas du mår bra annars.

Saknar dig!

puss

2011-07-16 @ 15:02:52
URL: http://queenma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0