BB-väska!

Idag har varit en jävla skitdag, jag har bölat av och till. Allt är skit. Just nu är jag så trött att jag inte orkar böla mer, det är väl hormoner... eller för att jag faktiskt är inne i den 9:e månaden och orkar varken röra mig eller göra något... och ute är det högsommar. Man kan ju må dåligt för mindre så att säga.



Tänkte bara berätta att jag började packa lite på BB-väskan nu ikväll. Jag plockade ihop mina favoritbebiskläder och även lite kläder till mig själv. A får packa ihop sitt själv, han verkar inte direkt så intresserad av att packa nån väska. Kanske tycker han att man gör det när värkarna sätter igång. Karl!


Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Typiskt killar!!!!

2011-07-09 @ 20:07:57
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Ninna

Håller tummar och tår för en underbar upplevelse som komma skall!



Kram !

2011-07-09 @ 23:48:06
URL: http://www.villblimammanu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0