Förlåt...



det är bara det att det är så sjukt mycket att göra med en bebis. mata mata mata! det är helt sinnesjukt hur mkt hon ska amma, man hinner ju ingenting däremellan... hon är helt fantastisk. gud tänk att min bebis är här!


vi har äntligen fått komma hem, efter 6 dagar på sjukhuset. fy fan vad skönt det var att få sova i sin egen säng, få sätta sina egna rutiner (inte vänta in sjukhusmaten) och bara va med vår bebis!


jag vet inte hur mkt jag kommer kunna blogga just nu den närmaste tiden... det är fullt upp. A gör inte annat än assisterar mig med allt som måste funka runt omkring och allt jag gör är ammar och försökar sova i kapp.. det går inte så bra. det är helt otroligt hur lite en människa kan sova och ändå fungera. jag har inte sovit sen igångsättningen förra veckan... max 2 timmar i sträck. ibland gråter jag bara... klart att kroppen säger ifrån. samtidigt kan jag inte sluta älska min lilla plutt och tycka hon är värd allt i världen. jag vet och förstår att saker och ting inte är för alltid... men utan min A hade jag varit förlorad.

jag återkommer när jag kan och har tid. till alla er som snart ska föda önskar jag er all lycka, det kommer gå skitbra! njut- för jag saknar redan de första dagarna. helt fantastiskt!

idag fyller Elvie en vecka!

Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Grattis lilla gumman!!! Förstår att tiden inte räcker till för bloggen, men skönt att veta att ni har det bra iallafall! Kram!

2011-08-04 @ 00:44:38
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: freja

förstår att man inte har tid att blogga ha det så bra med din sötnos :)



kram

2011-08-04 @ 01:22:10
URL: http://frejjawestin.blogg.se/
Postat av: Marie

Förstår att tiden inte räcker till, njut av din bebis och försök sova så gott det går. Kan inte tänka mig hur slut du måste vara med all förlorad sömn och amning. Hon är så fin Elvie, ett alldeles levande mirakel <3 Kramar i massor

2011-08-04 @ 09:19:53
Postat av: Helen

Vet precis hur det är! Dagarna lixom flöt ihop i början och man sov nästintill inget! Man grät o skratta om vartannat. Men om du kan så FÖRSÖK sova några timmar i sträck.. Du kommer känna dig som en ny människa! Hon är underbar eran lilla Elvie. Stäng av telefonerna, internet och allt och bara hitta erat nya lilla liv! Vi väntar här med spännig på fortsättningen. kram

2011-08-04 @ 14:30:20
URL: http://ivf.klementin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0