Bröllop och jacka.

Jag langar in ett snabbinlägg för jag borde egentligen stå i duschen nu. Ska iväg på stan med min kompis som behöver hjälp med bröllopsklänningsköp. Hon ska iofs bara leta mönster idag då jag tror att hon ska få klänningen uppsydd precis så som hon vill (lite 50-tals stuk om jag minns rätt). Hon och hennes kille ska gifta sig nästa vår, så det är väl ingen stress än, men kul att se hur hon tänker kring sin klänning iaf.


Jag funderar på om jag ska ta och köpa mig en mamma-gravid-vårjacka. Gillar ju den på PoP men vet inte riktigt om den är prisvärd när man inte är gravid så himla länge. Fast det e klart att jag kommer väl antagligen ha den i höst också då jag fortfarande kommer stå där med mina gravidkilon innan jag kommit igång med diet och träning. Annars finns det en beige trench-coat (mamma-avdelningen) på HM som också är fin och inte ens hälften så dyr som Pop-jackan. Får se vad det blir.


Polarn och pyret-jackan


Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Jag köpte ju de när jag var i sthlm, fast den beiga och jag ångrar inte alls köpet... Jag kommer kunna ha den lika länge som jag i vanliga fall vill ha en vår och höst jacka... Sen slänger jag den. MEN.. Jag förstår att priset är rätt saftigt för en jacka... Men tänk att det är en vindjacka, regnjacka, vår-sommar-höst jacka... Och jag tror tom att man kan ha den efter graviditeten eftersom att den går att slimma in med hjälp av knapparna på sidorna.

2011-04-06 @ 12:24:39
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0