Viggo 2010-11-06 !

Mitt hjärta hoppade och sjöng av glädje när jag väcktes av ett MMS i lördags morse... Min bror och hans fina tjej har fött en son! Välkommen till vår vackra värld Viggo!

Jag är nu faster ♥




Min brors tjej har PCOS och de hade försökt med pergotimetabletter i flera flera omgångar. när det inte funkade och de skulle få börja med puregon, var hon så förtvivlad och ledsen att hon behövde en paus... det var ett glapp på ett par månader innan de skulle starta med behandlingen av puregonsprutor och helt plötsligt var hon gravid. hon fattade ingenting när hon tittade på sitt graviditetstest, men vilken lycka!

vilken solskenshistoria va? nu har de sin efterlängtade Viggo hos sig! ge inte upp ni där ute... ge inte upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0