Direkt från sängen.

Det börjar hugga och slita i magen. Jag är helt övertygad om att något är fel och att behandlingen ska slita ut äggstockarna ur magen på mig. Jag lägger mig i sängen och gråter hysteriskt för att det gör så helvetiskt ont och för att jag är rädd att behandlingen ska gå åt skogen. Jag är svettas och jämrar mig igenom huggen i magen. Jag gråter ännu mer och hulkar ur mig mitt hat mot den orättvisa att jag ska behöva gå igenom denna förbannade smärta och inte män. En man kan aldrig förstå! Jag skriker åt A att det än inte rättvist att jag ska behöva ha så jävla ont.

"Hur mycket ska jag behöva genomlida för att få bli gravid?!" Jag är trött i min själ och trött i mitt hjärta. Jag har ont så jag svettas lakanen blöta.

A kommer och lägger sig bakom mig och håller om mig hårt. Han viskar i mitt öra att han en dag ska berätta för vårt barn hur hårt barnets mamma kämpade för att h*n skulle bli till. Hur länge mamman kämpade för att h*n skulle få komma till världen. Och barnet och pappan skulle för alltid vara tacksamma och lyckliga övar att ha en sån stark och fin kvinna i sina liv.


Smärtan börjar tillslut avta och det var dags att packa för att ge sig iväg till Örebro, staden där barnet ska starta sitt liv.

Kommentarer
Postat av: Fröken rödtott

hoppas allt går bra!! kram

2010-11-21 @ 13:51:45
Postat av: BlueVelvet

Men vännen då!!! Ska man verkligen ha så ont? Finns det ingen du kan ringa och fråga? Jag hoppas allt går bra iallafall och önskar er all lycka imorgon! Kram

2010-11-21 @ 14:42:49
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Anonym

Men fy vad läskigt! Hoppas det inte dyker upp igen..Finns det ingen du kan ringa och fråga?



Snuttefiltarna köpte jag på hiko.se.



Lycka till imorgon, tänker på er!

kramar

2010-11-21 @ 14:55:27
URL: http://www.hoppofortvivlan.blogspot.com
Postat av: lillannie

ajajaj, det gör ont bara jag läser det. tur att vi har så fina killar!:) hejja embryo nu!

2010-11-21 @ 20:19:26
URL: http://lillannie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men stackare! Hoppas på många fina ägg och att det går bra imorgon! Kram och lycka till!

2010-11-21 @ 22:31:30
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/
Postat av: Helen

Ni finns i mina tankar idag!

styrkekramar

2010-11-22 @ 11:18:08
Postat av: Orättvisan.

Hej fina du! Jag ville bara berätta att om ett år så är du mamma till världens lilla finaste unge! Tänk på det när det känns svårt! Kramar från framtiden! <3

2011-11-24 @ 16:40:28
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0