Mot varmare breddgrader!

Jag och A hade lite vinterångest här hemma och eftersom A inte börjar jobba förens den 1 februari blev vi lite crazy och beställde en resa till Thailand. I övermorgon! Så nu måste det tvättas, packas och funderas så man inte glömmer bort något.

Vi åker den 31 december och landar igen den 17 januari.

Vår plan är att ta oss till Koh Chang där vi bl.a var förra året. En skittrevlig ö som passade oss bra. Jag är såklart lite orolig över resandet gällande mitt illamående... Det måste jag försöka lösa på något sätt. En annan sak som är jobbig är ju att maten i Thailand innehåller mycket socker och snabba kolhydrater (ris & pasta) och de är inte så bra för mitt blodsocker. Så jag måste antagligen öka mina insulindoser en del. Vilket kommer resultera i att jag kommer gå upp i vikt, men det får jag väl bjuda på :)

Nu ska vi inte prata om det jobbiga med att resa utan det roliga! Ska bli så skönt att slippa kylan och mörkret och bara få gosa med min fina A.

Mjuk och glad på Koh Chang

 

Jag vet inte när nästa bloggeri blir av, men kolla ibland ni! Annars mår jag och magen bra, illamående dag som natt och växtvärk i magen som bökar. Lite vila vid 18-tiden gör även susen mot sovlusten.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åhå!:D fan vad skönt!!! Önskar jag med kunde impulsåka sådär åååhhhhh vad härligt !

2010-12-30 @ 09:35:46
Postat av: akna

ååh, blir inte alls avundsjuk;P

Vill också!!:)

Ta hand om varandra och njut av att komma bort från allt!

stor kram

2010-12-30 @ 15:51:51
URL: http://www.hoppofortvivlan.blogspot.com
Postat av: lillannie

ååh va mysigt d låter.. men bara ett problem.. vad ska jag nu läsa varje dag :( ... men får väl överleva... Kram på dig !

2010-12-30 @ 18:06:21
URL: http://lillannie.blogg.se/
Postat av: Helen

Ha det underbart!!

2011-01-01 @ 13:23:38
URL: http://ivf.klementin.se
Postat av: Therese

Grattis till graviditeten och ha det underbart i Thailand :)

2011-01-02 @ 16:29:20
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Malin

Grattis till bebisen.

Jag och min sambo ska göra IVF i Örebro 2011. Vi har stått i kön nu i två veckor bara och vi har inte fått nån kallelse än heller, och tiden går såå sakta.



Ha det så bra i utlandet, Kram!

2011-01-03 @ 15:06:38
Postat av: lillannie

gah, jag e lite beroende av din blogg... :) nu får ni komma hem igen :P

2011-01-06 @ 20:10:30
URL: http://lillannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0