Blod.

I natt drömde jag att jag började blöda när jag gick på toaletten. Det var ett mörkt nästan svart blod. Sen har jag läst i en blogg någonstans om en kvinna som fick missfall och fick ut en liten grej som mest troligt var embryot, en liten slemplupp med en blodådra igenom. Den såg jag också i drömmen, sen grät jag och skrek... Det är allt jag minns. Usch.




Idag ska jag lämna blodprov på vårdcentralen här vid mig. Man ska kolla hur mycket folacin (folsyra, B12), järn och nånting med sköldkörteln. Jag ska även lämna in ett urinprov för att kolla om jag har äggvita i urinen, det är någon form av koll man gör på diabetiker, vad jag vet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch vilken dröm. Lycka till på vårdcentralen, fina du.

2010-12-14 @ 11:06:59
Postat av: akna

usch, vilken läskig dröm!

är det du som har signaturen isabel förresten? :)

klart det kommer gå bra! inte långt kvar nu:)

kram

2010-12-14 @ 19:40:51
URL: http://www.hoppofortvivlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0