Zumba!


Hej alla trogna.

Eftersom jag är den största tjockisen på jorden just nu har jag laddat en hel Zumba fil till vår stora dator (som man kan kolla på genom tv'n). Många jag känner dansar zumba för att få motion och det är ju både skitroligt och jobbigt, so why not!


Mina kompisar och jag älskar ju att dansa till latino-rytmer, så det här ska väl funka som en humörshöjare och blodsockersänkare nu under graviditeten och som weight-loss när Atlas kommit. Perfekt att ha hemma på tv'n och köra när man inte har tid att springa till gymmet (läs: jag kommer ha en bebis hängandes från tutten).


Klippet visar hur roligt det ser ut att vara, för er som inte redan vet.




A och jag prövade genomgången (man lär sig grunderna, step by step) här om dagen och vi såg för jävla muppiga ut där vi stod, men att göra det själv utan att någon ser en borde göra att man bara släpper allt och dansar loss!

Kommentarer
Postat av: Helen

Go go go.. Det är skitroligt, speciellt när man e själv o kan slappna av! :)

2011-05-04 @ 13:22:39
URL: http://ivf.klementin.se
Postat av: BlueVelvet

Ser ju riktigt jobbigt, men roligt ut. Vågar man ge sig på något så häftigt när man är gravid?

2011-05-04 @ 13:50:49
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0