Sad.

 


Usch. Blev så himla ledsen av att skriva det förra inlägget. Gör ont i hela bröstet.

Känner mig ensam, dålig, värdelös... Det är säkert mitt fel alltihopa.

Nä, fy fan. Jag vet att det inte är mitt fel... Jag är förbannad! Vill slå hennes jävla ansikte i bitar. Hon kostar mig pengar, pengar jag kunde ge min bebis. Jävla subba!

Nu vill jag gråta. Nu ska jag gråta lite.



jag får väl tänka att det är värt de där pengarna att bli av med henne- ut med skiten. Men varför är jag så ledsen då?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jävligt illa skött av din vän! Blir ledsen för din skull och jag förstår att du är arg, ledsen och besviken på din vän, med all rätt. Tänker hon inte på att du faktiskt varit schyst mot henne och ställt upp för henne!



Jag hoppas att du mår bättre snart och sen får ni väl se hur ni ska göra för att plocka upp er vänskap igen. Kan tänka mig att det gör extra ont om det är ens bästa vän....Hoppas verkligen att hon får en tankeställare och inser hur hon betett sig!



Kram

2011-06-01 @ 08:58:15
URL: http://trohoppochkerlighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0