Pepp-talk

Igår kväll lyckades vi flytta jättemycket saker från gamla lägenheten till den nya. Det är ju typ bara 200m att flytta grejerna, men det är lagom långt att man inte hyr en lastbil med lite långt att bära tungt... så vi har en rullbräda där vi lastar på en massa grejer och går emellan lägenheterna hela dagarna. Jag lyckades packa ner och upp hela köket igår kväll medans killarna tog säng, soffa och vårt monster till matbord. Så vi prövade och sova här i natt och det gick hur bra som helst, inga spöken eller annat läskigt :)


Däremot har jag svårt att sova över lag nu för tiden. Magen är tung och det är skitjobbigt att vända sig om. Jag är kissnödig, törstig och svettig om vartannat. Sen har jag sånt där pirr i benen som gör att jag inte kan slappna av, typ restless legs syndrome. Och som om detta inte var nog så har jag ont i händerna, det liksom värker i dem och jag har läst att det har med att man blir svullen i lederna och det ligger och trycker på nerverna.



Imorse när jag vaknade upp kände jag mig lite deppig (fråga inte varför, för jag vet inte varför) och bara tyckte jag var ensam och olycklig. Jävla hormoner! Jag ska nog ta mig ner i källaren och plocka upp spjällsängen och börja sätta ihop den ställa in den i vårt sovrum... då kanske jag blir lite gladare.


Jag lägger upp en peppbild på mig själv (från sommaren 2009) så jag kanske blir glad. Får se om det funkar, mest troligt inte. haha.

Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Så söt!! Tycker du gör rätt i att bona lite hemma åt bebisen =) Då blir man alltid glad! =)

2011-05-25 @ 13:59:05
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0